سیستم ارائه ارزش
چیزی که به وسیله آن ارزشی ارائه می شود، نشان دهنده نصف دیگر از مفهوم پیشنهاد ارزش استاهمیت در بر داشتن چارچوب و سیستم برای ارئه دادن ارزش ، از درک بهتر این موضوع نشات میگیرد که تمرکز داشتن به ترتیب سنتتی خدمات و محصولات و فروش آن غیر بهینه سیستم ارائه دهنده ارزش تاکید میکند که شرکت ها باید دیدگاه قدیمی در نظر داشتن کسب و کار به عنوان مجموعه ای از کار ها و فعالیت های عملکردی را کنار گذاشته و به سمت این دیدگاه حرکت کنند تا کسب و کارشان تبدیل به وسیله ای برای تحویل ارش به مشتریان شود و این سیستم دارای سه بخش است : انتخاب ارزش، فراهم سازی آن ،و اشتراک گذاری ارزش