ویژه همکاران
Left
Right

چرا افزایش نگهداری مشتری بر سودآوری تاثیر میگذارد؟

چرا افزایش نگهداری مشتری بر سودآوری تاثیر میگذارد؟ 1- جذب مشتریان جدید دارای هزینه هایی است که این مورد میتواند تاثیر گذار باشد و این میتواند باعث شود که چند سال طول بکشد تا مشتری جدید تبدیل به یک مشتری سود آور شود 2- هر چه ارتباط مشتری و فروشنده بهتر و بیشتر باشد ،مشتری راضی و آسوده خاطر تر است و احتمالا سهم بیشتری نسبت به قبل از جیب خود هزینه میکند 3- با بیشتر شدن رابطه مشتری و فروشنده همکاری و درک بیشتری اتفاق می افتد که این مورد خود دارای مزیت است مزایایی مانند اینکه هزینه های اجرایی کم می شود 4- مشتریان راضی مشتری های دیگری را به فروشنده ارجاع میدهند که این کار سود زیادی برای فروشنده دارد چون هزینه ی جذب مشتری جدید کاهش میابد و در همه صنایع حمایت مشتری از فروشنده نقش مهمی در جذب مشتری جدید دارد 5- مشتریان وفادار کمتر نسبت به قیمت حساسیت نشان میدهند و این کار باعث می شود که از قیمت کمتر دچار آسیب شوند و ارتباط با فروشنده ارزشمند تر است و هزینه های تعویض بالاست

چرا افزایش نگهداری مشتری بر سودآوری تاثیر میگذارد؟

1- جذب مشتریان جدید دارای هزینه هایی است که این مورد میتواند تاثیر گذار باشد و این میتواند باعث شود که چند سال طول بکشد تا مشتری جدید تبدیل به یک مشتری سود آور شود 2- هر چه ارتباط مشتری و فروشنده بهتر و بیشتر باشد ،مشتری راضی و آسوده خاطر تر است و احتمالا سهم بیشتری نسبت به قبل از جیب خود هزینه میکند 3- با بیشتر شدن رابطه مشتری و فروشنده همکاری و درک بیشتری اتفاق می افتد که این مورد خود دارای مزیت است مزایایی مانند اینکه هزینه های اجرایی کم می شود 4- مشتریان راضی مشتری های دیگری را به فروشنده ارجاع میدهند که این کار سود زیادی برای فروشنده دارد چون هزینه ی جذب مشتری جدید کاهش میابد و در همه صنایع حمایت مشتری از فروشنده نقش مهمی در جذب مشتری جدید دارد 5- مشتریان وفادار کمتر نسبت به قیمت حساسیت نشان میدهند و این کار باعث می شود که از قیمت کمتر دچار آسیب شوند و ارتباط با فروشنده ارزشمند تر است و هزینه های تعویض بالاست

چرا افزایش نگهداری مشتری بر سودآوری تاثیر میگذارد؟

1- جذب مشتریان جدید دارای هزینه هایی است که این مورد میتواند تاثیر گذار باشد و این میتواند باعث شود که چند سال طول بکشد تا مشتری جدید تبدیل به یک مشتری سود آور شود 2- هر چه ارتباط مشتری و فروشنده بهتر و بیشتر باشد ،مشتری راضی و آسوده خاطر تر است و احتمالا سهم بیشتری نسبت به قبل از جیب خود هزینه میکند 3- با بیشتر شدن رابطه مشتری و فروشنده همکاری و درک بیشتری اتفاق می افتد که این مورد خود دارای مزیت است مزایایی مانند اینکه هزینه های اجرایی کم می شود 4- مشتریان راضی مشتری های دیگری را به فروشنده ارجاع میدهند که این کار سود زیادی برای فروشنده دارد چون هزینه ی جذب مشتری جدید کاهش میابد و در همه صنایع حمایت مشتری از فروشنده نقش مهمی در جذب مشتری جدید دارد 5- مشتریان وفادار کمتر نسبت به قیمت حساسیت نشان میدهند و این کار باعث می شود که از قیمت کمتر دچار آسیب شوند و ارتباط با فروشنده ارزشمند تر است و هزینه های تعویض بالاست