ویژه همکاران
Left
Right

فرآیند مدیریت اطلاعات

فرآیند مدیریت اطلاعات مدیریت اطلاعات در دو مرحله اجرا میشود : در مرحله اول باید استراتژی های CRM و اجزایی که با ان مرتبط است در چهارچوب و خواسته ها و نیاز های مشتری باشد و مدیریت اطلاعات آن سازمان بررسی شود در مرحله دوم باید گزینه فنی که استراتژی مورد توافق را پیدا کند و تعیین شود در مرحله اول استراتژیک های شرایط های موجود و قابلیت های زیرساختی مدیریت اطلاعات بررسی میشودکه مرتبط باشد با استراتژی های مشتری و محصول و کانالش در فرایند های CRM

فرآیند مدیریت اطلاعات

مدیریت اطلاعات در دو مرحله اجرا میشود : در مرحله اول باید استراتژی های CRM و اجزایی که با ان مرتبط است در چهارچوب و خواسته ها و نیاز های مشتری باشد و مدیریت اطلاعات آن سازمان بررسی شود در مرحله دوم باید گزینه فنی که استراتژی مورد توافق را پیدا کند و تعیین شود در مرحله اول استراتژیک های شرایط های موجود و قابلیت های زیرساختی مدیریت اطلاعات بررسی میشودکه مرتبط باشد با استراتژی های مشتری و محصول و کانالش در فرایند های CRM

فرآیند مدیریت اطلاعات

مدیریت اطلاعات در دو مرحله اجرا میشود : در مرحله اول باید استراتژی های CRM و اجزایی که با ان مرتبط است در چهارچوب و خواسته ها و نیاز های مشتری باشد و مدیریت اطلاعات آن سازمان بررسی شود در مرحله دوم باید گزینه فنی که استراتژی مورد توافق را پیدا کند و تعیین شود در مرحله اول استراتژیک های شرایط های موجود و قابلیت های زیرساختی مدیریت اطلاعات بررسی میشودکه مرتبط باشد با استراتژی های مشتری و محصول و کانالش در فرایند های CRM