ویژه همکاران
Left
Right

اکثر بازاریابان فقط از 42 درصد از قابلیت های فناوری استفاده می کنند

اکثر بازاریابان فقط از 42 درصد از قابلیت های فناوری استفاده می کنند در یک نظرسنجی جدید، بازاریابان در سال 2020 از 58 درصد از قابلیت های موجود در فروشگاه های خود استفاده می کردند.
همچنین گزارش ها نشان میدهد در سال 2022 یک چهارم کل بودجه هزینه های بازاریابی را به دانش و مهارت های بازاریابی اختصاص داده‌اند. با وجود بودجه‌های فراوان در سال‌های اخیر و مشکلات اقتصادی دنیای امروز، سرمایه‌گذاری‌های فناوری یک اولویت مهم برای CMO ها (مدیر ارشد بازاریابی) هستند و تضمین بازگشت سرمایه آن‌ها بیش از هر زمان دیگری مهم است و برای بازاریابان سخت است ارزش فناوری را نشان دهند.
کاهش 16 درصد در استفاده کلی از فروشگاه در دو سال اخیر را می توان به مقدار زیادی همپوشانی بین راه حل های فناوری بازاریابی که توسط 30 درصد از پاسخ دهندگان اظهار شده ، مشکل در شناخت و جذب استعدادها برای تشویق به پذیرفتن (حدود 28درصد) نسبت داد. و گستردگی اکوسیستم فناوری بازاریابی (حدود 27درصد) می باشد.
یکی از فعالیت هایی که در این نظر سنجی قابل توجه است، تجارت اجتماعی می‌باشد، 62 درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند این فناوری را به کار گرفته‌ یا قصد دارند آن را به کار گیرند. فناوری برای پشتیبانی از اجرا و مقدار تبلیغات در محیط‌های صوتی و پخش/ تلویزیون متصل CTV نیز رواج پیدا کرده، به صورتی که ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان فناوری‌های مرتبط را جستجو و یا آزمایش می‌کنند.

بازاریابان علاقه خود را به کارهای تجاری در فناوری های جدید بیشتر نشان دادند، با 62 درصد آزمایش یا جستجو فناوری در جهت حمایت از تبلیغات متاورس و 59 درصد کاوش و آزمایش فناوری در جهت بدست آوردن توکن های غیر قابل تعویض. این حقیقت که بازاریابان امروزه فناوری را در جهت حمایت از فعالیت‌های نوظهور به‌کار می‌برند، برمیل آن‌ها برای غلبه بر رقبا و دستیافتن به موفقیت می‌افزاید.
برای به حداکثر رسیدن ارزش سرمایه‌گذاری مارکت، گارتنر (شرکت پژوهشی و مشاوره آمریکایی است) به رهبران بازاریابی توصیه کرده است اقدامات زیر را انجام دهند:
اهداف پذیرش و بکارگیری اصول فناوری بازاریابی را در اهداف عملکرد تیم خود قرار دهید تا سرمایه‌گذاری‌های هدر رفته را کاهش دهید. ریسک سرمایه‌گذاری‌های مجموعه یکپارچه گران قیمت را مدیریت کنید، برای حفظ اهرم مذاکره جایگزین هایی ایجاد کنید و به طور مداوم توانایی فروشندگان برای پشتیبانی از قابلیت‌های مورد نظر را تأیید کنید.
رویکرد حمایت از هماهنگ‌سازی سفر مشتری با فناوری را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که martech و IT از طریق تیم‌های تحویل متمرکز بر قابلیت با استفاده از رویکرد تکراری با یکدیگر همکاری می‌کنند.
به طور پیش‌فرض از واگذاری سرمایه‌گذاری در ابزارها و فناوری‌ها برای تجارت اجتماعی، تبلیغات پادکست، و پخش جریانی تبلیغات تلویزیونی/تبلیغاتی (OTT) به آژانس‌ها یا ارائه‌دهندگان خدمات خودداری کنید. توسعه بلندمدت قابلیت های داخلی پیرامون این ابزارها را دنبال کنید و آنها را در کارهای مربوط به مارکت بگنجانید

اکثر بازاریابان فقط از 42 درصد از قابلیت های فناوری استفاده می کنند

در یک نظرسنجی جدید، بازاریابان در سال 2020 از 58 درصد از قابلیت های موجود در فروشگاه های خود استفاده می کردند.
همچنین گزارش ها نشان میدهد در سال 2022 یک چهارم کل بودجه هزینه های بازاریابی را به دانش و مهارت های بازاریابی اختصاص داده‌اند. با وجود بودجه‌های فراوان در سال‌های اخیر و مشکلات اقتصادی دنیای امروز، سرمایه‌گذاری‌های فناوری یک اولویت مهم برای CMO ها (مدیر ارشد بازاریابی) هستند و تضمین بازگشت سرمایه آن‌ها بیش از هر زمان دیگری مهم است و برای بازاریابان سخت است ارزش فناوری را نشان دهند.
کاهش 16 درصد در استفاده کلی از فروشگاه در دو سال اخیر را می توان به مقدار زیادی همپوشانی بین راه حل های فناوری بازاریابی که توسط 30 درصد از پاسخ دهندگان اظهار شده ، مشکل در شناخت و جذب استعدادها برای تشویق به پذیرفتن (حدود 28درصد) نسبت داد. و گستردگی اکوسیستم فناوری بازاریابی (حدود 27درصد) می باشد.
یکی از فعالیت هایی که در این نظر سنجی قابل توجه است، تجارت اجتماعی می‌باشد، 62 درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند این فناوری را به کار گرفته‌ یا قصد دارند آن را به کار گیرند. فناوری برای پشتیبانی از اجرا و مقدار تبلیغات در محیط‌های صوتی و پخش/ تلویزیون متصل CTV نیز رواج پیدا کرده، به صورتی که ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان فناوری‌های مرتبط را جستجو و یا آزمایش می‌کنند.

بازاریابان علاقه خود را به کارهای تجاری در فناوری های جدید بیشتر نشان دادند، با 62 درصد آزمایش یا جستجو فناوری در جهت حمایت از تبلیغات متاورس و 59 درصد کاوش و آزمایش فناوری در جهت بدست آوردن توکن های غیر قابل تعویض. این حقیقت که بازاریابان امروزه فناوری را در جهت حمایت از فعالیت‌های نوظهور به‌کار می‌برند، برمیل آن‌ها برای غلبه بر رقبا و دستیافتن به موفقیت می‌افزاید.
برای به حداکثر رسیدن ارزش سرمایه‌گذاری مارکت، گارتنر (شرکت پژوهشی و مشاوره آمریکایی است) به رهبران بازاریابی توصیه کرده است اقدامات زیر را انجام دهند:
اهداف پذیرش و بکارگیری اصول فناوری بازاریابی را در اهداف عملکرد تیم خود قرار دهید تا سرمایه‌گذاری‌های هدر رفته را کاهش دهید. ریسک سرمایه‌گذاری‌های مجموعه یکپارچه گران قیمت را مدیریت کنید، برای حفظ اهرم مذاکره جایگزین هایی ایجاد کنید و به طور مداوم توانایی فروشندگان برای پشتیبانی از قابلیت‌های مورد نظر را تأیید کنید.
رویکرد حمایت از هماهنگ‌سازی سفر مشتری با فناوری را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که martech و IT از طریق تیم‌های تحویل متمرکز بر قابلیت با استفاده از رویکرد تکراری با یکدیگر همکاری می‌کنند.
به طور پیش‌فرض از واگذاری سرمایه‌گذاری در ابزارها و فناوری‌ها برای تجارت اجتماعی، تبلیغات پادکست، و پخش جریانی تبلیغات تلویزیونی/تبلیغاتی (OTT) به آژانس‌ها یا ارائه‌دهندگان خدمات خودداری کنید. توسعه بلندمدت قابلیت های داخلی پیرامون این ابزارها را دنبال کنید و آنها را در کارهای مربوط به مارکت بگنجانید

اکثر بازاریابان فقط از 42 درصد از قابلیت های فناوری استفاده می کنند

در یک نظرسنجی جدید، بازاریابان در سال 2020 از 58 درصد از قابلیت های موجود در فروشگاه های خود استفاده می کردند.
همچنین گزارش ها نشان میدهد در سال 2022 یک چهارم کل بودجه هزینه های بازاریابی را به دانش و مهارت های بازاریابی اختصاص داده‌اند. با وجود بودجه‌های فراوان در سال‌های اخیر و مشکلات اقتصادی دنیای امروز، سرمایه‌گذاری‌های فناوری یک اولویت مهم برای CMO ها (مدیر ارشد بازاریابی) هستند و تضمین بازگشت سرمایه آن‌ها بیش از هر زمان دیگری مهم است و برای بازاریابان سخت است ارزش فناوری را نشان دهند.
کاهش 16 درصد در استفاده کلی از فروشگاه در دو سال اخیر را می توان به مقدار زیادی همپوشانی بین راه حل های فناوری بازاریابی که توسط 30 درصد از پاسخ دهندگان اظهار شده ، مشکل در شناخت و جذب استعدادها برای تشویق به پذیرفتن (حدود 28درصد) نسبت داد. و گستردگی اکوسیستم فناوری بازاریابی (حدود 27درصد) می باشد.
یکی از فعالیت هایی که در این نظر سنجی قابل توجه است، تجارت اجتماعی می‌باشد، 62 درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند این فناوری را به کار گرفته‌ یا قصد دارند آن را به کار گیرند. فناوری برای پشتیبانی از اجرا و مقدار تبلیغات در محیط‌های صوتی و پخش/ تلویزیون متصل CTV نیز رواج پیدا کرده، به صورتی که ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان فناوری‌های مرتبط را جستجو و یا آزمایش می‌کنند.

بازاریابان علاقه خود را به کارهای تجاری در فناوری های جدید بیشتر نشان دادند، با 62 درصد آزمایش یا جستجو فناوری در جهت حمایت از تبلیغات متاورس و 59 درصد کاوش و آزمایش فناوری در جهت بدست آوردن توکن های غیر قابل تعویض. این حقیقت که بازاریابان امروزه فناوری را در جهت حمایت از فعالیت‌های نوظهور به‌کار می‌برند، برمیل آن‌ها برای غلبه بر رقبا و دستیافتن به موفقیت می‌افزاید.
برای به حداکثر رسیدن ارزش سرمایه‌گذاری مارکت، گارتنر (شرکت پژوهشی و مشاوره آمریکایی است) به رهبران بازاریابی توصیه کرده است اقدامات زیر را انجام دهند:
اهداف پذیرش و بکارگیری اصول فناوری بازاریابی را در اهداف عملکرد تیم خود قرار دهید تا سرمایه‌گذاری‌های هدر رفته را کاهش دهید. ریسک سرمایه‌گذاری‌های مجموعه یکپارچه گران قیمت را مدیریت کنید، برای حفظ اهرم مذاکره جایگزین هایی ایجاد کنید و به طور مداوم توانایی فروشندگان برای پشتیبانی از قابلیت‌های مورد نظر را تأیید کنید.
رویکرد حمایت از هماهنگ‌سازی سفر مشتری با فناوری را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که martech و IT از طریق تیم‌های تحویل متمرکز بر قابلیت با استفاده از رویکرد تکراری با یکدیگر همکاری می‌کنند.
به طور پیش‌فرض از واگذاری سرمایه‌گذاری در ابزارها و فناوری‌ها برای تجارت اجتماعی، تبلیغات پادکست، و پخش جریانی تبلیغات تلویزیونی/تبلیغاتی (OTT) به آژانس‌ها یا ارائه‌دهندگان خدمات خودداری کنید. توسعه بلندمدت قابلیت های داخلی پیرامون این ابزارها را دنبال کنید و آنها را در کارهای مربوط به مارکت بگنجانید