تضمین ما در کیفیت کاری است که ارائه میکنیم و اولین هدف حصول اطمینان از درست و موثر عمل کردن نگارشهای برنامه است. تمام در خواستها توسط تیم فنی مطابق طرح انتخابی پاسخ داده شده و حد اکثر کمتر از 24 ساعت در صورتی که در ساختار برنامه خللی وارد نشود اعمال میشود.
موارد تحت پشتیبانی
مشکل در عملکرد و اطمینان از اینکه مشکل بوجود آمده از تغییر در تنظیمات پیش فرض و فقدان افزونه های رایج در مرورگر نیست. همچنین اشکال و خطاهای برنامه نویسی، سیستم مدیریت محتوا و تجارت الکترونیکی، لینک های شکسته، ماژولهای معیوب، مرمت و تعمیر فرمها و صفحات، پایگاهداده و یا مسائل ساختاری که به تیم توسعه گزارش داده شوند و در طرح انتخابی شما موجود باشد.
موارد خارج از پشتیبانی
همه مسائل مربوط به سیستم شخص ثالث، دامنه یا سرویسهای متفرقه، خطاهای و یا مشکلات خارج از کنترل میزبانی، استفاده با روشهای ناخواسته و درخواست افزودن قابلیت ها و امکاناتی که در قرارداد شرح داده نشده و مواردی که در کنترل مستقیم ما نیست. توجه شود که خدماتSEO، Backup اطلاعات، بروزرسانی فنی و خبری، ایجاد صفحات جدید، درج آگهی، مطالب و یا تصاویر بیشتر و شرایطی که تنها با ایجاد قرارداد پشتیبانی و پرداخت مابهالتفاوت هزینه مجزا میسر میشود نیز خارج از این ضمانت این گارانتی میباشد.
کارت های گارانتی آرای کد به سه دسته سبز، آبی و قرمز تقسیم میشوند که بسته به میزان خدمات پشتیبانی و محدوده زمانی دارای تعرفه های متفاوتی میباشند.
شرح کارتهای گارانتی آرای کد |
|
ماهانه 8 ساعت |
ماهانه16ساعت |
ماهانه64 ساعت |
نام طرح انتخابی جهت اعمال پشتیبانی |
RED |
GOLD |
GREEN |
رفع خطای برنامه نویسی و متن ، توسعه فرمها و ماژولها |
✔ |
✔ |
✔ |
نصب خودکار سرویس پک های امنیتی |
⦸ |
⦸ |
✔ |
آموزش حضوری کارکنان در محل کار یا منزل |
⦸ |
⦸ |
✔ |
سفارشی سازی ، ادغام با سیستم شخص ثالث و اصلاحیه |
⦸ |
⦸ |
✔ |
پشتیبان گیری روزانه FTP و Database |
⦸ |
⦸ |
✔ |
بروز رسانی گرافیک و ایجاد تغییر در فریم ورک وبسایت |
✔ |
✔ |
✔ |
چک امنیتی روزانه و بهینه سازی عملکرد جهت بارگیری سریع |
⦸ |
⦸ |
✔ |
تنظظیمات پایگاه داده و حسابهای کاربری |
⦸ |
⦸ |
✔ |
بهینه سازی در گوگل و گزارشات آنالیز و ترافیک ماهانه |
⦸ |
✔ |
✔ |
درج محتوای متنی و تصویری محصولات، اخبار، نمونهها و ... |
✔ |
✔ |
✔ |
نظارت بر عملکرد وبسایت و اقدام به رفع مشکل (مانیتورینگ) |
⦸ |
⦸ |
✔ |
مشاوره و پاسخگویی به سوالات کاربری |
ایمیل (14-10) |
تلفن،ایمیل (22-16 , 14-10) |
تلفن،ایمیل (24ساعته) |
قیمت طرح سالانه (ریال) |
34,000,000ریال |
58,000,000ریال |
192,000,000 ریال |
سریع ترین زمان پاسخگویی به موضوعات گزارش داده شده از طریق ایمیل و تلفن |
اولویت |
شرح |
زمان تخمینی بررسی |
سطح1 |
عدم دسترسی به وبسایت/ مشکل در درگاه پرداخت بانکی |
در عرض 1 الی 2 ساعت |
سطح2 |
مواردی که معمولا 10% از مشتریان را تحت تاثیر قرار میدهد |
ا الی 2 روز |
سطح3 |
هر موضوع سطحی یا گرافیکی که بر معاملات و بخشهای حساس سیستم تاثیر نمیگذارد |
2 الی 5 روز |
|
ارسال کد، ماژولها و مسائلی که سبب میشود امنیت و کدهای برنامه به خطر بیفتید برای کاربر ممنوع میباشد. |
جهت اطلاعات بیشتر و خرید کارت گارانتی از بخش تماس با ما فرم را تکمیل و ارسال نمایید.