Left
Right

گارانتی

همیشه هدف اطمینان از درست عمل کردن برنامه است. در خواست‌ها مطابق طرح انتخابی پاسخ داده شده و حد اکثر کمتر از 24 ساعت در صورتی که در ساختار برنامه خللی وارد نشود اعمال می‌شود. در کارت های گارانتی موارد تحت و خارج از پشتیبانی مشخص و به 4 دسته سبز، آبی، نارنجی و قرمز تقسیم میشوند که بسته به میزان خدمات، محدوده زمانی و ساعات پاسخگویی و اعمال تغییرات دارای تعرفه های متفاوتی می‌‌باشند.

گارانتی

des5 رفع خطای برنامه نویسی
چک آپ امنیتی و عملکرد
آموزش کاربری
سفارشی سازی
پشتیبان گیری روزانه
بروز رسانی گرافیکی
سئو و بهینه سازی در گوگل
بروز رسانی محتوا
نظارت بر عملکرد و رفع مشکل
مشاوره و پاسخگویی

گارانتی

des3همیشه هدف اطمینان از درست عمل کردن برنامه است. در خواست‌ها مطابق طرح انتخابی پاسخ داده شده و حد اکثر کمتر از 24 ساعت در صورتی که در ساختار برنامه خللی وارد نشود اعمال می‌شود. در کارت های گارانتی موارد تحت و خارج از پشتیبانی مشخص و به 4 دسته سبز، آبی، نارنجی و قرمز تقسیم میشوند که بسته به میزان خدمات، محدوده زمانی و ساعات پاسخگویی و اعمال تغییرات دارای تعرفه های متفاوتی می‌‌باشند.

گارانتی

des5 رفع خطای برنامه نویسی
چک آپ امنیتی و عملکرد
آموزش کاربری
سفارشی سازی
پشتیبان گیری روزانه
بروز رسانی گرافیکی
سئو و بهینه سازی در گوگل
بروز رسانی محتوا
نظارت بر عملکرد و رفع مشکل
مشاوره و پاسخگویی

گارانتی

des3همیشه هدف اطمینان از درست عمل کردن برنامه است. در خواست‌ها مطابق طرح انتخابی پاسخ داده شده و حد اکثر کمتر از 24 ساعت در صورتی که در ساختار برنامه خللی وارد نشود اعمال می‌شود. در کارت های گارانتی موارد تحت و خارج از پشتیبانی مشخص و به 4 دسته سبز، آبی، نارنجی و قرمز تقسیم میشوند که بسته به میزان خدمات، محدوده زمانی و ساعات پاسخگویی و اعمال تغییرات دارای تعرفه های متفاوتی می‌‌باشند.

گارانتی

des5 رفع خطای برنامه نویسی
چک آپ امنیتی و عملکرد
آموزش کاربری
سفارشی سازی
پشتیبان گیری روزانه
بروز رسانی گرافیکی
سئو و بهینه سازی در گوگل
بروز رسانی محتوا
نظارت بر عملکرد و رفع مشکل
مشاوره و پاسخگویی